Πολύ καλή εμφάνιση από την ομάδα Κ19 του Λεβαδειακού απέναντι στον Ολυμπιακό στο Δημοτικό Γήπεδο Ζαγαρά, χάνοντας τελικά με 1-0 στο φινάλε για την 21η αγωνιστική του πρωταθλήματος υποδομών της Super League.

Το σύνολο του Κώστα Κιάσου στάθηκε εξαιρετικά απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο, αλλά δέχτηκε το γκολ στο 79′ και δεν μπόρεσε να πάρει το θετικό αποτέλεσμα.

Η σύνθεση του Λεβαδειακού (Κ.Κιάσσος): Τζανάκης, Γενουζής, Μικέλης (86′ Μάγγος), Γκοξάι, Πούλος, Τζίτσας, Αυγέρης (68′ Τσουφλίδης), Τάμπος, Χύσα, Τσιάβος, Γεωργιακάκης (54′ Τσεμπελίκος)