Πολύ μαχητική εμφάνιση από την ομάδα Κ17 του Λεβαδειακού, που ηττήθηκε με ένα πέναλτι στο φινάλε από τον Ολυμπιακό στο Ρέντη, για την 21η αγωνιστική του πρωταθλήματος υποδομών της Super League.
Το σύνολο του Γιάννη Γερούλια στάθηκε εξαιρετικά και παρότι βρέθηκε πίσω στο σκορ από το 19′, βρήκε την απάντηση στις καθυστερήσεις του ημιχρόνου με τον Μπουζίκα. Τελικά στο 80ο λεπτό δέχτηκε το δεύτερο τέρμα με πέναλτι.
Η σύνθεση του Λεβαδειακού (Γ.Γερούλιας): Κουτσοβασίλης, Τσαρκατζόγλου, Νταούλας, Ζέλιος, Καλογιαννάκης, Πούλος, Μπουρλής, Ντόκα (45′ Τσέκα), Μπουζίκας, Ελ.Ζωγράφος (85′ Τσιγαρίδας), Θεοδωρίδης



